Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

KONTAKTY

Jana Jirků
Kremličkova 936
280 02
tel: +420 724 527 463
napište nám
IČO: 03442675
DIČ: CZ8756281138

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

NOVINKY

arr3DOVOLENÁOd 9.8.2018-19.8.2018 jsme na dovolené. Prosíme o jakýkoliv kontakt jen přes email, telefonické... arr3Platební bránaDnešním dnem 19.3.2018 jsme pro Vás zavedli pohodlné a bezpečné platby kartou... arr3DOBRÝ ANDĚLI my jsme se rozhodli  pomáhat rodinám, které jsou v tíživé zdravotní situaci a proto z našeho...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 290 Kč
SKLADEM
naše cena 50 Kč
SKLADEM
naše cena 70 Kč
SKLADEM

 

 


Výrobci



a další....


» Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruční doba

Na veškeré zboží (vyjma drogistického a zboží s uvedenou dobou použitelnosti) prodávané v našem internetovém obchodě, se vztahuje záruční doba 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na následující případy:

zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,zboží bylo poškozeno přírodními živly,zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Tato doba se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Odpovědnost za vady (reklamace a její uplatnění)

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, tzn. má vlastnosti, které si strany ujednaly, odpovídá účelu jeho použití, jakosti, je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a vyhovuje požadavkům právních předpisů. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od jeho převzetí.

V případě, že již dodané zboží má vadu(y), zákazník má právo na výměnu vadného zboží nebo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada na zboží a je-li vadné plnění:

nepodstatným porušením smlouvy má kupující, v závislosti na povaze této vady právo na odstranění vady (opravou nebo dodání chybějící části) nebo na přiměřenou slevu z kupní cenypodstatným porušením smlouvy má kupující, v závislosti na povaze této vady právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci nebo na odstranění vady opravou věci nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.

Na vyřízení reklamace je 30 dní.

Postup při reklamaci

Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:na e-mailovou adresu provozovatele info@detskehrackyoblecky.cz zašle detailní popis reklamace spolu s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady. Kupující si může zvolit zda chce zboží vyměnit za nové či vrátit peníze převodem na účet. (Vrácení peněz je možné pouze do 14ti dní od převzetí zboží)
Kupující bude nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu při reklamaci.
Pro komfortnější vyřízení reklamace ohledně odeslání vadného zboží můžeme našim zákazníkův zprostředkovat svoz kurýrní službou, pro více informací nás prosím kontaktujte. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradí v případě oprávněné reklamace prodejce.