Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

KONTAKTY

Jana Jirků
Kremličkova 936
280 02
tel: +420 724 527 463
napište nám
IČO: 03442675
DIČ: CZ8756281138

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

NOVINKY

arr3DOVOLENÁOd 9.8.2018-19.8.2018 jsme na dovolené. Prosíme o jakýkoliv kontakt jen přes email, telefonické... arr3Platební bránaDnešním dnem 19.3.2018 jsme pro Vás zavedli pohodlné a bezpečné platby kartou... arr3DOBRÝ ANDĚLI my jsme se rozhodli  pomáhat rodinám, které jsou v tíživé zdravotní situaci a proto z našeho...

ZBOŽÍ V AKCI

 

 


Výrobci



a další....


O NÁS / FQA » Často kladené otázky
FQA

 

 

 

1) Jaká je cena dopravy?

- Cena dopravy je od 89 Kč nebo zdarma

 

2) Jaký je termín vyřízení objednávky?

- U objednávek na dobírku přijatých do 10:30 je zboží expedováno týž ten, ostatní objednávky jsou odeslány následující pracovní den. V případě platby předem je zboží odesíláno do 24 hod po obdržení platby.

 

3) Je možná oprava/úprava zadané objednávky?

- Oprava je možná pouze u objedávek, které byly přijaty po 12 hod. Dopolední objedávky jsou expedovány tentýž den.

 

4) Dá se zakoupené zboží vrátit a na jakou adresu?

- Ano, zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zásilky a to bez udaní důvodu. Pro odstoupení je možné využít formulář pro odstoupení, který naleznete ZDE

 

5) Jak mohu zboží vrátit?

- V případě reklamace nebo odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, je možné si pro zboží nechat zalast přímo našeho kurýra. Zboží zabalte do půdovních obalů a případně můžete přiložit vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. V případě,že zboží zašlete sami, tak adresa pro doručení je: CARERO s.r.o. , Jablunkov 994 ,

739 91, Jablunkov

 

6) Jak mohu reklamovat zboží?

- V případě reklamace si můžete vybrat, zda chcete zboží vyměnit za jiné nebo zda chcete vrátit peníze.

 

7) Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

- Peníze zasíme obvykle do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Prosředky jsou vždy poukazovány na bankovní účet zákazníka.

 

8) Je nakupování na www.detskehrackyoblecky.cz bezpečné?

- Ano, veškerá data mezi zákazníkem a serverem, na kterém jsou umístěny naše stránky www.detskehrackyoblecky.cz jsou zasílána pomocí šifrovaného spojení SSL. Díky tomuto zajištění můžeme zaručit bezpečnost Vašich osobních údajů, uživatelských jmen, hesel atd.

 

9) Zasíláte i na Slovensko?

- Na Slovensko je možné zásilku zaslat po předchozí domluvě pouze při platbě předem za cenu 280 Kč.

 

10) Jaké zboží u Vás můžu nakoupit?

- Na našem eshopu www.detskehrackyoblecky.cz naleznete veškeré kojenecké oblečení od ponožek po dupačky, dětské potřeby pro krmeni, koupání, spánek, nejrůznější dětské hračky, autosedačky, postýlky kočárky a mnoho jiného.

 

11) Je počet kusů skladem aktuální?

- Ano, sklad aktualizujeme několikrát denně, v případech, kdy je skladem pouze jeden kus se může, ale stát, že při dokončení objednávky může dojít k jeho vyprodání.

 

12) Kdy Vás můžeme kontaktovat?

- Kontakovat nás můžete prostřednictvím on line chatu, emailem:info@detskehrackyoblecky.cz nebo na telefonním čísle 724527463 každý den, v případě nedostupnosti se Vám ozveme hned jak to bude možné.

 

13) Dorazil mi balíček a jako odesílatel je uvedena společnost Carero s.r.o. jedná se tedy o balíček z Dětské hračky oblečky?

- Ano, pokud jako odesílatel figuruje na Vašem balíčku společnost Carero s.r.o. jedná se o balíček zaslaný naším jméno z velkoobchodu pro rychlejší dodání zákazníkovi.

 

14) Jste přímým výrobcem dětských hraček?

- Jsme pouze distributorem veškerého dětského sortimentu, který naleznete na našich stránkách. Veškeré zboží objednáváme u našeho dodavatele, který následně zboží zasílá koncovému zákazníkovi.