S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

KONTAKTY

Jana Jirků
Kremličkova 936
280 02
tel: +420 724 527 463
napište nám
IČO: 03442675
DIČ: CZ8756281138

NOVINKY

arr3Platební bránaDnešním dnem 19.3.2018 jsme pro Vás zavedli pohodlné a bezpečné platby kartou... arr3DOBRÝ ANDĚLI my jsme se rozhodli  pomáhat rodinám, které jsou v tíživé zdravotní situaci a proto z našeho...

 

 


Výrobci



a další....


» Často kladené otázky
FQA

 

 

 

1) Jaká je cena dopravy?

- Cena dopravy je od 89 Kč nebo zdarma

 

2) Jaký je termín vyřízení objednávky?

- U objednávek na dobírku přijatých do 10:30 je zboží expedováno týž ten, ostatní objednávky jsou odeslány následující pracovní den. V případě platby předem je zboží odesíláno do 24 hod po obdržení platby.

 

3) Je možná oprava/úprava zadané objednávky?

- Oprava je možná pouze u objedávek, které byly přijaty po 12 hod. Dopolední objedávky jsou expedovány tentýž den.

 

4) Dá se zakoupené zboží vrátit a na jakou adresu?

- Ano, zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zásilky a to bez udaní důvodu. Pro odstoupení je možné využít formulář pro odstoupení, který naleznete ZDE

 

5) Jak mohu zboží vrátit?

- V případě reklamace nebo odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, je možné si pro zboží nechat zalast přímo našeho kurýra. Zboží zabalte do půdovních obalů a případně můžete přiložit vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. V případě,že zboží zašlete sami, tak adresa pro doručení je: CARERO s.r.o. , Jablunkov 994 ,

739 91, Jablunkov

 

6) Jak mohu reklamovat zboží?

- V případě reklamace si můžete vybrat, zda chcete zboží vyměnit za jiné nebo zda chcete vrátit peníze.

 

7) Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

- Peníze zasíme obvykle do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Prosředky jsou vždy poukazovány na bankovní účet zákazníka.

 

8) Je nakupování na www.detskehrackyoblecky.cz bezpečné?

- Ano, veškerá data mezi zákazníkem a serverem, na kterém jsou umístěny naše stránky www.detskehrackyoblecky.cz jsou zasílána pomocí šifrovaného spojení SSL. Díky tomuto zajištění můžeme zaručit bezpečnost Vašich osobních údajů, uživatelských jmen, hesel atd.

 

9) Zasíláte i na Slovensko?

- Na Slovensko je možné zásilku zaslat po předchozí domluvě pouze při platbě předem za cenu 280 Kč.

 

10) Jaké zboží u Vás můžu nakoupit?

- Na našem eshopu www.detskehrackyoblecky.cz naleznete veškeré kojenecké oblečení od ponožek po dupačky, dětské potřeby pro krmeni, koupání, spánek, nejrůznější dětské hračky, autosedačky, postýlky kočárky a mnoho jiného.

 

11) Je počet kusů skladem aktuální?

- Ano, sklad aktualizujeme několikrát denně, v případech, kdy je skladem pouze jeden kus se může, ale stát, že při dokončení objednávky může dojít k jeho vyprodání.

 

12) Kdy Vás můžeme kontaktovat?

- Kontakovat nás můžete prostřednictvím on line chatu, emailem:info@detskehrackyoblecky.cz nebo na telefonním čísle 724527463 každý den, v případě nedostupnosti se Vám ozveme hned jak to bude možné.

 

13) Dorazil mi balíček a jako odesílatel je uvedena společnost Carero s.r.o. jedná se tedy o balíček z Dětské hračky oblečky?

- Ano, pokud jako odesílatel figuruje na Vašem balíčku společnost Carero s.r.o. jedná se o balíček zaslaný naším jméno z velkoobchodu pro rychlejší dodání zákazníkovi.

 

14) Jste přímým výrobcem dětských hraček?

- Jsme pouze distributorem veškerého dětského sortimentu, který naleznete na našich stránkách. Veškeré zboží objednáváme u našeho dodavatele, který následně zboží zasílá koncovému zákazníkovi.